govaraabad govaraabad .

govaraabad

راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و فیک تقلبی

راهنمای تشخیص دستگاه تصفیه آب اصل و فیک تقلبی

 یکی از چالش هایی که مشتریان موقع خرید دستگاه تصفیه آب با آن روبرو هستند تشخیص دستگاه اصل و تقلبی است، متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل مشکلاتی که به وجود آمده بسیاری از برند های معرف و صاحب نام وارد بازار نشده اند و یا قیمت هایی بسیار بالا داشته اند و به همین دلیل عده ای سود جو شروع به کپی برداری از آنها و عرضه محصولات بی کیفیت با نام و نشان برندهای معروف کرده اند و یا حتی برخی مواقع برند های اصل آورده میشود و برخی از قطعات آن قبل از فروش باز و با قطعات ارزان تعویض میشود و در نهایت تمامی این موارد موجب فریب خوردن و ضرر و زیان خریداران شده است. ولی راه حل این مشکل چیست؟

تشخیص قطعات و کیفیت آنها کاری بسیار دشوار است و تنها افرادی که در این رسته فعالیت دارند میتوانند دستگاه های تقلبی و قطعات آنها را از دستگاه های تصفیه آب اصل را تشخیص دهند از این رو پیشنهاد ما به خریداران برای خریدی مطمئن و درست، پیدا کردن فروشگاه‌ها و یا شرکت‌های است که دارای نام و نشان و اعتبار هستند.

معتبرترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی در ایران

در حال حاضر برندهای بسیاری در زمینه تصفیه آب خانگی فعالیت می کنند که بیشتر آن ها جزو برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب به شمار می آیند. در این حال می توان گفت که با ورود دستگاه های تصفیه آب به منازل و همچنین تکامل تکنولوژیکی آن ها باعث شده است که در طی سال های اخیر انواع بیشتری از این دستگاه ها به بازار وارد شود. دقت داشته باشید که فرایندی که در این دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد معمولا فرآیندهای اسمزی است. اسمز به عنوان یک فرایند طبیعی شناخته شده است که در طبیعت هم قابل مشاهده است. این فرایند باعث می شود که آب از غلظت پایین به بالا برود و در هنگام جذب نیز در ریشه گیاهان مشاهده می شود. فرآیند اسمز معکوس فرایندی است که در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب مشاهده می شود. این فرایند با اعمال فشار به مایع غلیظ که با یک پمپ فشار بالا انجام می گیرد مایع با فشار را با فیلترهای نیمه تراوا و گذرا ایجاد خواهد کرد که تاثیر بسزایی در بهبود شوری آب در مناطق لوله کشی شده دارد.

در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب با استفاده از فرایند اسمز معکوس در واقع آلاینده های بیشتری فیلتر می شود و همین هم به همراه بالا بردن تعداد فیلترها باعث می شود که کیفیت آب تا حد زیادی بالا برود. این سیستم در 99 درصد از موارد باعث می شود که املاح و آلاینده هایی که باعث سختی آب شده اند از بین بروند و آبی بسیار با کیفیت را به چرخه وارد می کند.

این دستگاه ها که به عنوان دستگاه هایی با برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته می شوند تحت لیسانس کشور آمریکا و در کشور تایوان ساخته می شوند و دارای استانداردهای جهانی در این زمینه هستند.

زینود Xinode

دستگاه تصفیه آب برند زینود یکی از محصولاتی است که در آن از متریال و کیفیت بسیار مناسب استفاده شده است. این دستگاه تصفیه آب با بهترین روش تصفیه و با حداکثر کیفیت اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد. هوزینگ ها و اتصالات این دستگاه از بهترین کیفیت موجود در بازار بوده و با توجه به کیفیت اسمبل، میتوان گفت کمترین میزان نشتی آب را در تمامی مدل های تصفیه آب داراست. با توجه به اینکه قرار است یکبار دستگاه تصفیه آب برای منزل یا اداره ی خود خرید کنید پیشنهاد ما برند xinode است. چرا که کیفیت آن باعث خواهد شد، پس از خرید این محصول را به همه آشنایان خود پیشنهاد دهید. این کیفیت بدست نیامده مگر با وسواس در تولید آن. بعنوان مثال فیلتر الیافی این محصول 150 گرم بوده که در تمامی دستگاه ها از فیلترهای 80 گرم یا در بهترین حالت 110 گرمی استفاده شده است. فیلترهای کربن پودری و کربن بلاک دستگاه تصفیه آب زینود نیز که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است متشکل از کربن 100 درصد گیاهی است که در دیگر دستگاه های تصفیه آب از 25 درصد یا حداکثر 50 درصد کربن گیاهی استفاده شده است.

سافت واتر

یکی از انواع دستگاه های تصفیه آب که به عنوان یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته شده است دستگاه های تصفیه آب سافت واتر است. این دستگاه ها که به عنوان آب شیرین کننده شناخته می شود در واقع دارای فیلترهای شش مرحله ای است که محصول کارخانه سافت واتر است. این دستگاه ساخته کشور تایوان است که به جرات می توان گفت یکی از بهترین ها در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می آید.

برند soft waterاین دستگاه چه از نظر کیفیت و چه از نظر برند به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. شما میتوانید این دستگاه را یک جایگزین مناسب به جای آب معدنی داشته باشید. دقت داشته باشید که این دستگاه هم از روش و تکنولوژی اسمز معکوس استفاده می کند که PH آب را تنظیم می کند و شما می توانید آبی سالم و گوارا داشته باشید.

سی سی کا

برند سی سی کا یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب شناخته شده است که همچنین از قدیمی ترین مارک های دستگاه تصفیه آب هم به شمار می آید. دقت داشته باشید که قدرت حذف کلیه ناخالصی ها هم در این دستگاه وجود دارد که باعث حذف نیترات و همچنین سختی آب می شود. دستگاه های برقی که با برق 24 ولت در این زمینه ایجاد شده اند خاصیت آنتی باکتریال دارند. دقت داشته باشید که این دستگاه همراه با کلیه لوازم نصب و همچنین شیرهای برداشت به شما ارائه خواهد شد.

تصفیه آب سی سی کا

آنچه که باید بدانید این است که دستگاه های تصفیه آب سی سی کا دارای استانداردهای مختلف جهانی است که با پشتیبانی مادام العمر به شما داده خواهد شد. نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب انواع دستگاه های تصفیه آب را به شما ارائه می دهند. از این رو می توان گفت که خرید این دستگاه ها در واقع یک مسئله حساس است که باید به آن دقت کنید. خرید دستگاه خوب تصفیه آب باعث می شود که شما بتوانید آبی با کیفیت داشته باشید.

آکواپرو

یکی دیگر از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، آکواپرو است. این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران شناخته شده است که با کیفیت برتر و همچنین برندی معتبر در ایران فعالیت می کند. این دستگاه ساخت کشور تایوان است و تحت لیسانس آمریکا تولید می شود. این دستگاه را می توانید با مخزن چهار لیتری خریداری کنید که همراه با شیر اهرمی به شما ارائه می شود.

تصفیه آب آکوادر بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، دستگاه آکواپرو در واقع دارای مشخصات بسیاری است. این دستگاه دارای پوسترهای پمپ است که بدون صدا و لرزش هستند. همچنین این دستگاه توانایی حذف کلیه ناخالصی ها را نیز دارد و نیترات و نیتریت آب را از بین خواهد برد. این دستگاه با دارا بودن قابلیت آب شیرین کن در مناطقی که مشکلاتی مانند شوری آب وجود دارد به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به آسانی به آب شیرین دسترسی داشته باشید. دقت داشته باشید که این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و فضای زیادی از آن را اشغال نخواهد کرد. شما میتوانید همچنین از شیرهای فانتزی در این زمینه استفاده کنید و زیبایی خانه خود را نیز افزایش دهید.

این دستگاه دارای قابلیت ممبران است که به صورت 13 لایه تولید می شود. این فیلترهای تصفیه آب به عنوان بهترین نوع فیلترها در آمریکا شناخته شده اند که به شما امکان نوشیدن یک آب سالم و گوارا را خواهند داد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

دستگاه هایی که توسط برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تولید می شوند در واقع تصفیه آب اورجینال هستند. دستگاه هایی مانند دستگاه های سافت واتر و دیگر دستگاه هایی که نام برده شد حتما باید به صورت اورجینال خریداری شوند. دقت داشته باشید که این نوع دستگاه ها در مقایسه با تک اورینگ به صورت بهتر و قوی تر آب بندی می شوند و در این زمینه هیچ نگرانی بابت خرابی های هوزینگ وجود ندارد. همچنین می توان گفت که دستگاه تصفیه آب اوریجیال همراه با یک شیر آب مدرن و با روکش کروم ارائه می شود که در کنار سینک نصب می شود و آب تصفیه شده از آن خارج می شود. آنچه که باید بدانید این است که اورجینال بودن در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب بسیار مهم است. تصفیه آب اگر به صورت صحیح انجام گیرد در واقع باید آلاینده های موجود در آب را خارج کند. دقت داشته باشید که همچنین اصل بودن قطعاتی مانند مخزن دستگاه و پمپ آن اهمیت بسیاری روی کیفیت آب خواهد داشت. اغلب گفته می شود که برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در این زمینه نشانه هایی را برای مشتریان خود تعبیه می کنند که باعث می شود آن ها بتوانند اصل و فرع این دستگاه ها را تشخیص دهند. مخزن تصفیه آب در واقع یک قطعه کاربردی و بسیار مهم است که به طور حتم باید اورجینال باشد.

در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب مانند دستگاه های سافت واتر و دیگر دستگاه هایی که نام برده شد، مخزن به صورت اورجینال و پک شده از تایوان وارد می شود. مخزن این تانک ها دارای سه لایه است و به صورت آنتی باکتریال کار می کند که امکان رشد جلبک و همچنین میکروب در آن صفر است. شما همچنین باید بدانید که عمر این مخازن بسیار بالاست. این در حالی است که مخازنی که به صورت فیک تولید می شوند عموما تک لایه هستند و دارای عمر کوتاهی نیز هستند. متاسفانه افرادی که تحت عنوان سودجویی در این زمینه فعالیت می کنند و برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را نمی فروشند این مخازن را به صورت غیر اورجینال ارائه می دهند که بسیار هم بی کیفیت هستند و نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهند داشت.

تفاوت دستگاه تصفیه آب تقلبی با اصل

شما توسط راه های بسیاری می توانید اصل و فرع بودن برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را تشخیص دهید. اولین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید این است که تعداد فیلترها را بررسی کنید. دستگاه های تصفیه آب معمولا از 5 مرحله شروع به تصفیه می کنند و ممکن است که این تعداد حتی تا 9 مرحله هم برسد. دقت داشته باشید که دستگاه هایی که در بازار به فروش می رسند اصطلاحا به عنوان دستگاه تصفیه آب شناخته می شوند ولی شما باید آن ها را بررسی کنید و در صورتی که تعداد فیلترها و مراحل آن ها کمتر از پنج تاست دستگاهی که خریداری کرده اید اصل نیست.

در برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب نوع روش تصفیه نیز یکی دیگر از راه هایی است که شما می توانید توسط آن اصل و فرع بودن دستگاه را بررسی کنید. این موضوع در تشخیص تصفیه آب به شما کمک فراوانی خواهد کرد. همانطور که میدانید شما باید این روش را به صورت اختصاصی بررسی کنید اما چطور می توانید این کار را انجام دهید؟

نکته ای که می دانید این است که دستگاه های تصفیه آب به خصوص از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب دارای یک پمپ آب، یک مخزن، سوئیچ های های و لو پرشر، ترانس و فیلتر است. این دستگاه ها معمولا دارای دو ورودی هستند که آب از یک راه به آن ها وارد می شود و از سمت دیگری به پساب ها می رود. شما باید از روش های مختلف فیلتراسیون در این زمینه استفاده کنید. در بخش سوم بهتر است که دستگاه را بدون تضمین کاهش املاح خریداری نکنید. در این زمینه یک دستگاه پرتابل وجود دارد که می توانید از آن کمک بگیرید. شما همچنین می توانید میزان سختی آب را نیز در این زمینه بررسی کنید. اگر میزان سختی آب بین 80 الی 90 درصد است در نتیجه شما باید بدانید که دستگاهی که خریداری کرده اید جزو برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب نیست و آن را عودت دهید. البته که برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب به شما دستگاه های اصل خواهند داد.

 

دقت داشته باشید که هر دستگاه تصفیه آبی ممکن است که بعد از مدت کوتاهی دچار مشکلات بسیار زیاد شود. حتی بهترین نوع دستگاه ها نیز ممکن است که در بخش قطعات دچار مشکل شود پس حتما دستگاه خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید و در ضمن از گارانتی دستگاه تصفیه آب خود نیز مطمئن باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

اگرچه بسیاری از افراد قصد خرید اینگونه دستگاه ها را دارند اما به دلیل آنکه نمی دانند یک دستگاه اصل چه ویژگی هایی دارد ممکن است که دچار اشتباه شوند. در این بخش می خواهیم شما را با خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل آشنا کنیم. شما باید در خرید این نوع دستگاه ها عوامل مهمی مانند منطقه سکونت را در نظر بگیرید. معمولا اینطور گفته می شود که خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در مناطق مختلف به مراکز معتبر آن بستگی دارد. در این حال باید بدانید که آب معمولا در نواحی مرکزی ایران دارای کیفیت بهتری است. دقت داشته باشید که شما هم میتوانید در این زمینه این دستگاه ها را حتی از نواحی مرکزی خریداری کنید.

نکته ای که باید در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به آن دقت کنید این است که این دستگاه ها دارای گواهینامه های مختلف در این زمینه باشند چرا که در غیر این صورت ممکن است که دستگاهی تقلبی را خریداری کنید. این دستگاه ها دارای ویژگی هایی هستند که در قسمت های بالاتر به بررسی آن ها پرداخته ایم. شما باید این محصولات را از جایی خریداری کنید که ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها را در اختیار شما قرار دهند. معمولا مجموعه هایی که به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کنند به شما خدمات پس از فروش را نیز خواهند داد که برای شما بسیار مفید خواهد بود. شما باید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را از فروشنده های معتبر در این زمینه بخواهید.

معمولا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به همراه راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب به شما ارائه خواهد شد. همچنین قیمت دستگاه تصفیه آب نیز در این مراکز به صورت معین شده خواهد بود و از شما قیمتی بیشتر گرفته نمی شود. اگر شما هم قصد خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را دارید بهترین کاری که در این زمینه می توانید انجام دهید این است که به دنبال مراکز معتبر و حتی آنلاین شاپ هایی باشید که این دستگاه ها را به صورت اختصاصی، اورجینال و با قیمت مناسب به شما ارائه می دهند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۴۷ توسط:گوارا مدیر موضوع: نظرات (0)