govaraabad govaraabad .

govaraabad

معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده

معرفی بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده

شاید در بازار شنید باشید که یک دستگاه خاصیت قلیایی به آب میدهد، اما خاصیت قلیایی چیست؟ در این مقاله به بررسی این موضوع و دستگاه هایی که این توان را دارند میپردازیم.
آب به صورت خالص کاملا خنثی است و خواص اسیدی و بازی ندارد یا به بیان عددی دارای PH برابر 7 است.

طبق یکسری از تحقیقات که در دهه 1930 میلادی توسط محققان ژاپنی انجام شد

 تحقیقاتی را در خصوص تاثیرات آب قلیایی (با PH بالاتر از 7 و پایین تر از 9.5) کردند و نتایج مثبت این تحقیقات به حدی چشمگیر بود که وزارت بهداشت ژاپن در سال 1966 میلادی، استفاده از آب قلیایی را برای برخی بیماری‌ها (مانند اسهال مزمن، سوء هاضمه، تخمیر غیر طبیعی دستگاه گوارش و ترشحات معده) به عنوان درمان مجاز اعلام کرد و امروزه در بسیاری از کشور پیشرفته جهان حتی به عنوان مایع شفا بخش شناخته میشود.

از طرفی در دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس، با حذف ذرات بزرگتر از 0.0001 میکرون از آب توسط ممبران ما تقریباً به آب خالص و در نتیجه PH نزدیک 7 نزدیک می‌شویم، پس قلیایی ساختن به چه دردی می‌خورد؟

از طرف دیگر آب قبل از تصفیه در دستگاه‌های تصفیه آب به روش اسمز معکوس به طور معمول به دلیل وجود املاح دارای PH بالاتر از 7 است و هنگامی که املاح آن در ممبران (مرحله 4) در حد نزدیک به صفر کاهش می‌یابد PH آن کاهش می‌یابد بنابراین در مرحله 7 فیلتر قلیایی نصب می‌گردد تا با افزایش دوباره PH خواص مطلوب آن را باز گرداند.

دستگاه تصفیه آب قلیایی چیست؟

 دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی در واقع به شما آب مقطر یا آب خالص نخواهد داد بلکه در نهایت می توانید از آبی استفاده کنید که دارای خواص بسیار زیادی است. آب مقطر یا آب خالص آبی است که هیچ ماده معدنی ندارد و دارای PH برابر با هفت است. می توان گفت که این آب نه ویژگی های اسیدی دارد و نه ویژگی های بازی. آنچه که باید بدانید این است که بدن ما برخی از مهمترین مواد معدنی را از طریق آب دریافت می کند. این مواد شامل منیزیم، کلسیم و همچنین برخی ترکیبات پروتئینی هستند. آب قلیایی در واقع این مواد معدنی را داراست و PH آن نیز کاملا سازگار با بدن است. همچنین می توان گفت که این آب دارای خاصیت آنتی اکسیدان نیز هست که برای بدن به عنوان یک خاصیت ضروری شناخته می شود.

شما با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی می‌توانید مشکلاتی ناشی از اسیدی بودن آب را برطرف کنید. در حقیقت شما با این کار می توانید سلامتی را به بدن خود هدیه کنید. دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ترکیباتی مانند ترکیبات هیدروکلریک را حذف می کند. همانطور که میدانید این ماده تاثیرات بسیار مضری روی بدن خواهد داشت. همچنین کلر موجود در آب باعث سرطان خواهد شد و در حال حاضر شیوع این بیماری ها بسیار زیاد است. در نتیجه می توان گفت که استفاده از دستگاه و فیلتر تصفیه آب آلکالاین به عنوان یک ضرورت شناخته می‌شود.

تصفیه آب قلیایی همچنین از علم شیمی برای حذف عناصر سمی در آب استفاده می‌کند. در داخل این دستگاه چندین قطب مثبت تعبیه شده است که با یون ها واکنش می دهند. آب دیونیزه نیز دارای ترکیبات مضری برای بدن است. در حقیقت آب خروجی از دستگاه آب قلیایی هیچگونه مواد سمی و اسیدی را دارا نیست.

مزایای استفاده از آب قلیایی یونیزه

همانطور که میدانید میزان PH خون در واقع نقش بسیار مهمی در سلامتی افراد و همچنین بروز بیماری های مختلف دارد که در نتیجه باید به آن توجه کافی نمود. طبق تحقیقاتی که در زمینه های پزشکی انجام گرفته است افرادی که بدن و خون خود را با تغذیه مناسب در این زمینه تغذیه می کنند دچار مشکلات کمتری خواهند شد. بدین صورت گفته می شود که هر فرد اگر بتواند موادی را دریافت کند که دارای فواید زیاد تر در سلامتی از بقیه افراد بهتر خواهد بود.

در این بخش گفته می شود که در واقع آب قلیایی یونیزه دارای فواید بسیاری است. آنچه که باید بدانید این است که پتانسیل آب قلیایی در واقع منفی است و می تواند پی هاش بدن را متعادل کند که این عمل باعث افزایش خاصیت آنتی اکسیدانی بدن خواهد شد و باعث افزایش سلامتی نیز می شود. در نتیجه بهتر است که آبی را که جهت نوشیدن استفاده می کنیم آب قلیایی باشد. شما همچنین می توانید از بهترین برندهای تصفیه آب قلیایی استفاده کنید که برای شما آب را تصفیه خواهند کرد. در جریان تولید آب قلیایی، یون های هیدروکسید با بار منفی ایجاد خواهند شد که به سبب آن ها نسبت میان یون ها اکسید کننده یا احیا کننده کاهش خواهد یافت

در واقع باید بدانید که یک لیوان آب یونیزه قلیایی دارای 4 برابر آنتی اکسیدان در برابر یک ماهی قزل آلاست که باعث اکسید شدن LDL ها خواهد شد و همچنین فرایند اکسیداسیون را نیز در بدن کاهش می دهد. می توان گفت که در این زمینه آب قلیایی با خنثی کردن رادیکال های آزاد و همچنین کنترل اکسیداسیون در بدن در دسترس خواهد بود. امروزه می توان اینگونه بیان کرد که سلول های بدن انسان در اثر تغذیه نامناسب، آلودگی هوا و همچنین تماس با اشعه های مختلف بسیار نیازمند به آنتی اکسیدان است و چه بسا بهتر که آنتی اکسیدان ها را با موادی مانند آب خوردن به بدن برسانیم.
دستگاه تصفیه آب زینود با خاصیت قلیایی
برند زینود یکی از قویترین برندهای سازنده دستگاه های تصفیه آب است، محصولات این برند از تنوع و گستردگی زیادی برخوردار است، مدلهای قلیایی این برند علاوه بر حذف املاح تا 0.0001 میکرون میتوانند به آب خاصیت قلیایی دهند و از این طریق آب با بالاترین کیفیت را در اختیار مصرف کننده ها قرار دهند. به علاوه بر این در دستگاه های زینود قابلیت هایی مانند گند زدایی و میکروب زدایی در کنار خاصیت قلیایی و تصفیه اضافه میشود.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا پرو مدل RO8_UV_ORP_S

شما میتوانید در زمینه آب قلیایی از دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی استفاده کنید که در واقع در انواع مختلفی تولید می شود. یکی از آب تصفیه کن های آلکالاین این نوع دستگاه است که به جرات می توان گفت در نوع خود به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است. این دستگاه فوق حرفه ای دارای یک سیستم تصفیه ویروس کشی است که با اشعه فرابنفش استریلایزر ایجاد شده است و به همراه لامپ های UV که دارد به شما کمک خواهد کرد که یک دستگاه بدون نقص داشته باشید. این دستگاه تحت لیسانس کشور آمریکا و در کشور تایوان ساخته شده است.

دستگاه تصفیه آب آکواپرونکته مهمی که باید در زمینه استفاده از این دستگاه بدانید این است که این دستگاه تنها با برق 24 ولت کار می کند و همچنین دارای مصرف بسیار پایینی نیز هست که کلیه استانداردهای جهانی را در زمینه تصفیه آب خانگی بر عهده دارد. شما می توانید این دستگاه تصفیه آب قلیایی کننده آب را به آسانی همراه با مخزن 4 گالن خریداری کنید که شامل یک تانک پک نیز هست و شیر برداشت اهرمی نیز در آن وجود دارد.

دقت داشته باشید که خرید انواع دستگاه تصفیه آب قلیایی باید با توجه به نیازهای شما انجام بگیرد. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که میخواهید این دستگاه ها را خریداری کنید بهتر است که در این زمینه با یک فرد متخصص مشورت کنید تا بتوانید از مزایای کامل این دستگاه برخوردار شوید. راهنمایان ما در این بخش به شما کمک خواهند کرد که بتوانید خریدی آسان و مطمئن داشته باشید.

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

 نوع دیگر تصفیه آب های قلیایی این دستگاه است که با عنوان سافت واتر شناخته می شود و این برند جزو پرفروش ترین مارک های دستگاه آب تصفیه کن در بازار می باشد. این دستگاه با دارا بودن 7 فیلتر در این زمینه و همچنین هفت مرحله از تکنولوژی به شما امکان اسمز معکوس و ایجاد آب یونیزه قلیایی را خواهد داد. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه دستگاه های تصفیه آب شناخته شده است و شما میتوانید آبی سالم و گوارا داشته باشید. این دستگاه تحت لیسانس کشور آمریکا و در کشور تایوان ساخته شده است. این دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی در واقع با یک سیستم کامل تصفیه آب RO شناخته شده است که با قلیایی کردن آب خواص آنتی اکسیدانی آن را در بر خواهد داشت و در نوع خود یک دستگاه کامل شناخته شده است.

این دستگاه دارای یک فیلتر چهارم ممبران است که 13 لایه است و برای حذف تمامی آلودگی ها به عنوان یک دستگاه کامل شناخته شده است. آنچه که باید بدانید این است که این دستگاه دارای مخزن ذخیره آب چهار گالن است که به صورت آنتی باکتریال کار می کند. همچنین شاسی های فایبرگلاس ضد زنگ و ضد پوسیدگی هم در آن تعبیه شده است که شما می توانید به آسانی از آن ها استفاده کنید و آبی سالم داشته باشید.

خرید تصفیه آب قلیایی

همانطور که می دانید آب قلیایی دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آن ها میتوان به کاهش قند، چربی و همچنین کاهش دردهای ناشی از حالی و مشکلات گوارشی اشاره کرد. این دستگاه دارای استانداردهای جهانی در این زمینه است که باعث می شود به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی شناخته شده است. شما همچنین می توانید با خرید از مراکز معتبر این دستگاه را با گارانتی های موجود خریداری کنید که در نتیجه خیال شما از یک دستگاه عمرانه راحت خواهد بود.

دقت داشته باشید

زمانی که خرید دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی را انجام می دهید باید حتما از یک فرد معتبر و متخصص در این زمینه کمک بگیرید که به شما کمک خواهد کرد دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی را همراه با گارانتی نصب خریداری کنید. این کار به شما کمک می کند که بتوانید به آسانی دستگاه خود را نصب کنید و دچار مشکل نشوید.

دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی همچنین قدرت حذف ناخالصی های موجود را خواهد داشت که میتوانید آن را زیر سینک آشپزخانه نصب کنید و فضای بسیار زیادی را نیز از شما نخواهد گرفت. یکی از مهم ترین نکات در زمینه خرید این دستگاه این است که قابلیت نصب و همچنین جابه جایی در آن آسان است.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مدل 7 فیلتر AQUA-ORP7-S

 این دستگاه جز بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی قلیایی است که شما میتوانید آن را از آنلاین شاپ های معتبر و همچنین مراکز مربوطه خریداری کنید. دقت داشته باشید که کیفیت این دستگاه در خاورمیانه مثال زدنی است و دارای یک پمپ قوی بوستر است که بدون صدا و لرزش نیز می باشد. شما میتوانید همراه با شیر تنظیم املاح و قدرت حذف کلیه ناخالصی ها از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه با برق 24 ولت کار می کند و همین هم باعث شده است که به عنوان یکی از کم مصرف ترین تصفیه آب قلیایی شناخته شود. آب شیرین اصطلاحی است که به این آب ها داده شده است.

تصفیه آب قلیایی

این دستگاه دارای یک شیر اهرمی فانتزی و شیک است که بر روی سینک آشپزخانه نصب خواهد شد و یک آب تصفیه شده به شما خواهد داد. شما می توانید تصفیه آب خانگی قلیایی را به آسانی زیر سینک آشپزخانه نصب کنید و خواهید دید که فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. تصفیه آب در این دستگاه تصفیه آب قلیایی بسیار آسان و ساده است و در طی هفت مرحله با هفت فیلتر مجزا انجام خواهد شد. دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی همچنین دارای فیلتر 13 لایه است که فیلتر آخر به عنوان فیلتر قلیایی تصفیه آب عمل خواهد کرد. شما همچنین می توانید با گیج فشارهای بزرگ و همچنین ترانس هایی که در این بخش تعبیه شده است به عنوان یک بخش برای آب بندی استفاده کنید که کیفیت دستگاه شما را افزایش می دهد و باعث می شود که بتوانید به آسانی از آن ها استفاده کنید.

آنچه که باید بدانید در این زمینه بدانید این است که خرید تصفیه آب خانگی قلیایی نیز باید با توجه به نیازهای شما انجام بگیرد. اگر شما هم علاقه مند به خرید این نوع دستگاه  آب تصفیه کن قلیایی با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید ویژگی های آن را به صورت کامل بشناسید.

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به برند آن اشاره کرد. بهترین برندهای تصفیه آب قلیایی در واقع در کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا ساخته می شوند که در این بخش به معرفی عده ای از آن ها پرداختیم. اگر شما هم میخواهید اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی کنید باید بدانید که می توانید به آسانی این کار را از مراکز معتبر انجام دهید.

قیمت تصفیه آب قلیایی به عوامل مختلف دیگری هم بستگی دارد. در واقع ممکن است که دستگاهی که شما خریداری می کنید دارای فیلترهای تصفیه آب متعدد باشد که همین امر باعث می شود که دستگاه شما گران تر از سایر دستگاه ها باشد. همچنین برندهایی که در این زمینه به صورت جهانی فعالیت می کنند تولیدکننده انواع دستگاه هایی هستند که به شما امکان خریدی آسان و مطمئن را خواهند داد.

همانطور که میدانید شما باید در طی روز حدود 8 لیوان آب میل کنید. دقت داشته باشید که اگر میخواهید اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب قلیایی کنید در واقع قدم بزرگی در زمینه سلامتی خود برداشته اید. دستگاه تصفیه آب قلیایی معمولا با ویژگی هایی که دارد به شما این امکان را خواهند داد که در کوتاه ترین مدت زمان تغییرات شگرفی را در سلامتی خود مشاهده کنید و خواهید دید که این تغییرات باعث بهتر شدن زندگی و سلامت شما خواهد شد. مجموعه ما با داشتن راهنمایان و فروشندگان مختلف در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که بهترین دستگاه تصفیه آب مورد نظر خود را خریداری کنید و در این زمینه دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.

منبع : 
https://tasfiehmarket.com/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۵۳ توسط:گوارا مدیر موضوع: نظرات (0)