govaraabad govaraabad .

govaraabad

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال

برندها و مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خرید سخت می کنند. زیرا افراد آگاهی کافی از ویژگی های هر دستگاه ندارند و نمی دانند کدام دستگاه کارایی بیشتری برای آن ها دارد. این که دستگاه تصفیه آب ساخت چه کشوری و چه شرکتی باشد اهمیت زیادی دارد. دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار اغلب ساخت چین، ایران و تایوان هستند که بهترین برند دستگاه تصفیه آب، برندهای تایوانی هستند. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استانداردهای بالایی دارند.

از طرف دیگر برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به سراغ یک فروشگاه معتبر برویم تا مطمئن باشیم دستگاهی که تحویل می گیریم اصل است و گارانتی و خدمات پس از فروش لازم را دارد. فروشگاه های معتبر دستگاه تصفیه آب اورجینال، ضمانت های لازم برای کیفیت و قیمت کلیه محصولات خود را ارائه می کنند تا مشتری با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهد و هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب اصل

برندها و مدل های مختلفی از دستگاه تصفیه آب در بازار وجود دارد که انتخاب را برای خرید سخت می کنند. زیرا افراد آگاهی کافی از ویژگی های هر دستگاه ندارند و نمی دانند کدام دستگاه کارایی بیشتری برای آن ها دارد. این که دستگاه تصفیه آب ساخت چه کشوری و چه شرکتی باشد اهمیت زیادی دارد. دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار اغلب ساخت چین، ایران و تایوان هستند که بهترین برند دستگاه تصفیه آب، برندهای تایوانی هستند. این دستگاه ها تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند و استانداردهای بالایی دارند.

در زندگی امروز ما انسان ها، داشتن دستگاه تصفیه آب یک امر ضروری و لازم است. زیرا آبی که به عنوان آب آشامیدنی از طریق لوله کشی وارد خانه های ما می شود به طور کامل تصفیه نمی شود و آلودگی های زیادی در آن وجود دارد. اینجاست که باید به فکر راهی برای تهیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی باشیم. زیرا نوشیدن آب غیربهداشتی و ناسالم می تواند ما را در برابر ابتلا به انواع بیماری ها قرار دهد. خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال این مشکل را حل می کند و مانع از ورود املاح مضر، ذرات ریز آلوده و انواع میکروب ها به بدن انسان می شود.

دستگاه تصفیه آب اورجینال علاوه بر این که تمام آلاینده های موجود در آب را از بین می برد، می تواند یون هایی به آن اضافه نماید که برای بدن مفید هستند. آب حاصل از دستگاه تصفیه آب اصلی دارای ویژگی های یک آب سبک، گوارا و سالم است که سلامت اعضای خانواده را تضمین می کند.

از طرف دیگر برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید به سراغ یک فروشگاه معتبر برویم تا مطمئن باشیم دستگاهی که تحویل می گیریم اصل است و گارانتی و خدمات پس از فروش لازم را دارد. فروشگاه های معتبر دستگاه تصفیه آب اورجینال، ضمانت های لازم برای کیفیت و قیمت کلیه محصولات خود را ارائه می کنند تا مشتری با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهد و هیچگونه نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

زینود

 فقط یکبار دستگاه تصفیه آب خرید کنید اما با کیفیت! کسانی که از دستگاه تصفیه آب زینود استفاده میکنند بهترین مبلغان این برند هستند. کیفیت برند XINODE بعلت وسواس در تولید بسیار قابل توجه است. در این دستگاه از فیلتر الیافی 150 گرمی استفاده شده در حالی که در اکثر برندها این فیلتر بین 80 تا 110 گرم وزن دارد علاوه بر این فیلتر‌های کربنی UDF و CTO در دستگاه تصفیه آب XINODE از کربن 100 درصد گیاهی با اکتیویته بسیار بالا استفاده شده و این درحالی است که در اکثر دستگاه های تصفیه آب از فیلتر با 25 الی 50 درصد کربن گیاهی استفاده میشود. تمامی این ادعاها از طریق آزمایشگاه قابل اثبات است. مخزن دستگاه تصفیه آب XINODE با بدنه فلزی و استحکام بسیار بالا و حجم ذخیره آب تا حدود 13 لیتر به صورت واقعی، از ویژگی‌های این دستگاه میباشد.همچنین استفاده از دیافراگم با کیفیت بوتیل درجه یک در این مخزن موجب کیفیت بسیار بالا و برتری این محصول شده است. از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب زینود وجود شیر بک واش به منظور شستشوی هوزینگ فیلتر ممبران است. تمامی این موارد نشان دهنده ی آن است که کیفیت آب، اتفاقی نیست.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

 سافت واتر ساخت کجاست؟ این دستگاه که جزو بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب می باشد، ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکاست. سافت واتر که یکی از برندهای معروف در زمینه تولید آب تصفیه کن اورجینال است، جزو اولین شرکت هایی بود که وارد بازار ایران شد و با ارائه محصولات با کیفیت توانست نظر خریداران را به خود جلب نماید.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای پمپ قوی و بسیار کم مصرف با توان 125psi است که با ولتاژ مستقیم ۲۴ ولت کار می کند. این دستگاه هیچ گونه لرزشی ندارد و توانسته استانداردهای معتبر آمریکا (FDA) و اروپا (CE) و همچنین استانداردهای WATER QUALITY و NSF جهانی را کسب نماید.

دستگاه تصفیه آب اصل

تصفیه آب خانگی اورجینال سافت واتر می تواند کلیه ناخالصی های موجود در آب را تا اندازه 0.0001 میکرون فیلتر کند و این قابلیت به خاطر فیلتر ممبران آمریکایی است که روی این دستگاه نصب شده است. این ممبران ۷۵ گالنی قادر است با از بین بردن کلیه آلودگی های موجود در آب، در شبانه روز ۲۷۵ لیتر آب سالم و بهداشتی تولید نماید.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر با داشتن یکی از بهترین مخزن های ذخیره آب آنتی باکتریال این اطمینان را به شما می دهد که همیشه آب تصفیه شده در دسترس خواهید داشت، حتی زمانی که آب لوله کشی قطع شود.

دستگاه تصفیه آب اورجینال

در این دستگاه از هوزینگ دوبل اورینگ استفاده شده که در مقایسه با تک اورینگ بهتر و قوی تر آب بندی می شود و جای هیچ نگرانی بابت خرابی هوزینگ باقی نمی گذارد. همچنین دستگاه تصفیه آب اورجینال سافت واتر یک شیر برنجی شیک و مدرن با روکش کروم دارد که در کنار سینک نصب شده و آب تصفیه از آن خارج می گردد. خود دستگاه نیز در زیر سینک نصب می شود و کمترین فضای ممکن را اشغال می نماید.

در شهرهایی که آب آشامیدنی شور دارند یا میزان املاح موجود در آب زیاد است با نصب دستگاه تصفیه آب سافت واتر، آبی خوش طعم و بدون املاح مضر دریافت می کنند. زیرا پروسه تصفیه آب در این دستگاه دارای مراحل مختلف است و کوچکترین آلودگی نمی تواند از فیلترهای با کیفیت آن عبور کند. برای خرید دستگاه تصفیه آب به نمایندگی تصفیه آب سافت واتر مراجعه نمایید.

مراحل تصفیه آب در دستگاه

بعضی افراد سوال می کنند که سافت واتر ساخت کجاست؟ دستگاه تصفیه آب سافت واتر ساخت تایوان است و در مدل های مختلف تولید می شود. اما مدل ۷ مرحله ای آن توانسته طرفداران بسیاری بدست آورد. این دستگاه که جزو بهترین برند دستگاه تصفیه آب اصل تایوان است، شش مرحله فیلتر معدنی دارد که در این مراحل املاح مضر و آلودگی ها را حذف می کند و مواد معدنی مفید مثل منیزیم، سدیم و کلسیم را به آب اضافه می نماید. در مرحله هفتم که مرحله پایانی است، آب یونیزه شده و به خروجی هدایت می گردد. برای آشنایی بیشتر هر یک از این مراحل را تشریح می کنیم

مرحله اول: فیلتر الیافی (PP)

در این مرحله کلیه املاح مضر، شن و ماسه و گل و لای به وسیله یک فیلتر پلی پروپیلن فشرده پنج میکرونی از آب حذف می گردد.

مرحله دوم: فیلتر کربن پودری (UDF)

در این مرحله رنگ زرد آب که ناشی از ترکیبات آلی و زنگ زدگی لوله کشی است به همراه طعم و بوی نامطبوع و کلر موجود در آب به وسیله یک فیلتر کربن پودری که از جنس پوسته نارگیل است، حذف می شود.

مرحله سوم: فیلتر کربن بلاک (CTO)

این مرحله به عنوان مکمل مراحل اول و دوم است تا اگر آلودگی از فیلترهای قبلی عبور کرده، در این قسمت حذف شود. فیلتر این مرحله نیز از جنس پوسته نارگیل است.

مرحله چهارم: ممبران (MEMBRANE) یا غشای RO

این مرحله که عمده ترین بخش تصفیه آب در آن اتفاق می افتد، کلیه آلودگی های موجود در آب شامل نیترات، نیتریت، جیوه، آرسنیک و کلیه باکتری ها، میکروبها و ویروس ها تا اندازه 0.00001 میکرون حذف گردیده و شوری آب نیز گرفته می شود. ممبران آمریکایی که در دستگاه تصفیه آب اورجینال سافت واتر استفاده شده ۱۳ لایه ۷۵ گالنی است که در مقایسه با ممبران ۵۰ گالنی موجود در بازار، می تواند ۵۰ درصد آب بیشتر در شبانه روز تصفیه کند.

مرحله پنجم: فیلتر کربن خطی (POST CARBON)

این مرحله از تصفیه آب برای حذف رنگ و بوی نامطبوع آب انجام می شود.

مرحله ششم: فیلتر بیو سرامیک مواد معدنی (MINERAL)

این مرحله که به آن فیلتر مینرال مواد معدنی نیز می گویند، املاح معدنی موجود در آب را حفظ می کند و یک سری املاح معدنی مفید مانند سدیم، منیزیم و کلسیم به آب اضافه می نماید.

مرحله هفتم: فیلتر قلیایی (ALKALINE)

این مرحله که به آن مرحله یونیزه شدن نیز می گویند با بالا بردن خاصیت قلیایی آب، pH آن را تنظیم می کند و موجب بهبود مزه و طعم آب می گردد. یونیزه شدن آب تاثیر زیادی در کاهش بیماری هایی مانند چربی خون، مشکلات گوارشی و دیابت دارد.

برای نصب دستگاه تصفیه آب اصل سافت واتر نیاز به خرید هیچ قطعه ای ندارید زیرا همه قطعات لازم جهت نصب دستگاه مانند لوله و اتصالات، شیر اهرمی، مخزن تانک به همراه آچار مخصوص در جعبه محصول قرار داده شده است.

فیلتر لامپ یووی UV

در برخی از مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی، ممکن است یک مرحله با عنوان فیلتر UV اضافه شود که در این مرحله با استفاده از اشعه ماورابنفش کلیه میکروب ها و ویروس های باقیمانده در آب از بین می رود.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

 یکی دیگر از برندهای شناخته شده تایوانی در صنعت تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی، برند سی سی کا می باشد. این شرکت تایوانی در سال ۱۹۷۳ راه اندازی شد و در طی این سال ها توانسته اعتبار زیادی برای خود کسب نماید. تجهیزاتی که این شرکت برای تولید دستگاه تصفیه آب اورجینال استفاده می کند بسیار پیشرفته است. به همین جهت این دستگاه های تصفیه آب اصل تایوان امکانات و قابلیت های زیادی دارند. شرکت سی سی کا تمام قطعات دستگاه تصفیه آب را خودش تولید می کند و این قطعات از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. بهتر است این دستگاه های تصفیه آب را از نمایندگی سی سی کا خریداری کنید.

عمده ترین فعالیت سی سی کا در زمینه تصفیه آب RO است که به آن اسمز معکوس هم می گویند. همچنین نانوفیلتراسیون و اولترافیلتراسیون از دیگر فعالیت های این برند می باشد. دستگاه تولید سی سی کا از مکانیزم های مختلف تصفیه آب مانند UV ، RO و UF بهره می برد که در بین تولیدکنندگان دستگاه های تصفیه آب منحصر به فرد است.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

تصفیه آب سی سی کا که جزو بهترین برند دستگاه تصفیه آب است، توانسته تمام گواهینامه های ایزو مانند ISO 9001 ، ISO 2000 و ISO 2008 را بدست آورد و با استانداردهای روز اروپا، آمریکا و دنیا مانند NSF هماهنگ باشد. در تولید دستگاه تصفیه آب اصل سی سی کا از بادوام ترین و بهترین مواد استفاده شده و محصولات در طی چند مرحله مورد آزمایش و بازرسی قرار می گیرند.

مراحل تصفیه آب در دستگاه CCK

دستگاه های آب تصفیه کن اورجینال سی سی کا در مدل های مختلف تولید می شوند که بین ۳ تا ۸ مرحله فیلتراسیون انجام میدهند. البته در ایران مدل های ۶ مرحله و ۸ مرحله فیلتراسیون تقاضای بیشتری دارد. در ادامه نحوه عملکرد دستگاه ۶ مرحله ای را توضیح می دهیم. هر فیلتر این دستگاه از مکانیزم خاصی استفاده می کند و جهت هدف مشخصی طراحی شده است.

۱- فیلتر رسوب یا پلی پروپیلن: در این مرحله کلیه رسوبات و گل و لای موجود در آب حذف می شود. این مرحله برای مناطقی که آب کدر و همراه با گل و لای دارند از اهمیت زیادی برخوردار است. در چند سال اخیر آب شهرهای جنوبی ایران دارای چنین مشکلی شده و نصب دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا می تواند این مشکلات را به طور کامل برطرف نماید

۲- فیلتر GAC یا کربن گرانولی: کربن گرانولی می تواند آلاینده های شیمیایی آب را به خود جذب کند و بو و طعم نامطبوع آن را از بین ببرد. در پایان مرحله دوم آبی شفاف، بدون طعم و بو حاصل می گردد.

۳- فیلتر CTO یا کربن بلاک: کربن این فیلتر از نوع پودری است و به همین دلیل، با آلاینده های موجود در آب سطح تماس بیشتری دارد و می تواند مواد مضر کوچکتر را به راحتی حذف کند. همچنین بخشی از کلر موجود در آب در این مرحله از بین می رود.

۴- فیلتر ممبران اسمز معکوس: در مرحله ۶ گانه دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا، این مرحله از همه مهم تر است. یک فیلتر با سوراخ هایی در حد نانو و دارای ۱۳ لایه که تنها مولکول های آب می توانند از این فیلتر قوی عبور کنند. مواد خطرناکی مثل نیترات، فلزات سنگین و بسیاری از املاح محلول در آب در این مرحله از بین می روند.

۵- فیلتر کربن نهایی یا پست کربن: در این مرحله آب از یک فیلتر کربنی دیگر عبور داده می شود تا اگر مواد مضر و شیمیایی از فیلترهای قبل عبور کرده و باقی مانده باشند، در این مرحله حذف گردند.

۶- فیلتر حفظ مواد معدنی یا مینرال: این فیلتر کمک می کند تا مواد معدنی مانند کلسیم و منیزیم که برای بدن مفید هستند، حفظ شوند.

در مراحل بعدی فیلترهای تصفیه آب فیلتر قلیایی یا آلکالاین و فیلتر اکسیژن ساز و فیلتر انرژی زا و یا فیلتر UV استفاده میشه که با اشعه فرابنفش انواع میکروبها و ویروس ها را از بین می برد.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

 این دستگاه اورجینال ساخت کشور تایوان است و تحت لیسانس کشور آمریکا تولید می شود. دستگاه تصفیه آب آکوا پرو با بهره گیری از فناوری RO یا اسمز معکوس عوامل بیماری زا و ذرات ناسالم را از آب جدا می کند و سختی آن را کاهش می دهد. آبی که از خروجی این دستگاه تصفیه آب اورجینال خارج می شود، استاندارد و سالم است.

دستگاه های مختلف AQUA به صورت چند مرحله ای آب را تصفیه می کنند که دستگاه های ۶ تا ۹ مرحله ای کارایی بیشتری دارند. دستگاه های تولید این برند موفق شده اند تا استانداردهای CE اروپا، FDA آمریکا و WATER QUALITY و NSF جهانی را کسب نمایند.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

استفاده از قطعات با کیفیت در تمام قسمت ها

استفاده از فیلتر FILMTEC آمریکا با ظرفیت ۵۰ گالن به عنوان فیلتر ممبران

دارای فیلتر ممبران ۱۳ لایه که در مقایسه به فیلترهای مشابه، عمر بیشتری دارد و ذرات ناسالم بیشتری به خود جذب می نماید.

دارای پمپ تایوانی با حداکثر فشار 130psi که می تواند در هر دقیقه ۱.۶ لیتر آب در خروجی دستگاه تحویل دهد.

دارای گیج فشار برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه

مجهز به شیر تنظیم املاح

قابلیت نصب به یخچال ساید بای ساید

مجهز به آب شیرین کن برای مناطقی که دارای آب شور هستند

نصب آسان زیر سینک آشپزخانه و اشغال فضای کم

دارای مخزن ۱۶ لیتری برای مواقعی که مشکل قطعی آب وجود دارد

تنظیم کننده pH و دارای سختی گیر آب

آب بندی فوق العاده با برخورداری از هوزینگ دابل اورینگ

برخورداری از یک شیر اهرمی شیک و مدرن که برای برداشت آب تصفیه شده در کنار سینک نصب می شود.

مراحل تصفیه آب خانگی آکواپرو

یکی از معیارهای مهمی که افراد برای خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی در نظر می گیرند، قیمت آن است. زیرا هر محصول بسته به امکانات و قابلیت هایی که دارد، قیمت متفاوتی خواهد داشت. هرچه دستگاه تصفیه آب پیشرفته تر و مجهزتر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی نیز بالاتر خواهد بود. پس همیشه در فکر ارزان خریدن نباشید. زیرا برای چنین دستگاهی که رابطه مستقیم با سلامت انسان دارند، قیمت در اولویت قرار نمی گیرد.

بسیاری از دستگاه های تصفیه آب که قیمت پایین تری دارند، از مواد درجه یک و مرغوب تولید نشده اند یا ممکن است تجهیزات کمتری داشته باشند و نتوانند آب را به خوبی تصفیه کنند.

قیمت خرید دستگاه تصفیه اصلی تایوان به این دلیل از محصولات مشابه گران تر است که با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می شود و برای ساخت آن ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده است. دستگاه تصفیه آب اورجینال تایوان، تحت لیسانس آمریکاست و طبق استانداردهای روز دنیا تولید می شود.

اما می توان گفت مهم ترین فاکتوری که بر روی قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی تاثیر می گذارد، تعداد فیلترهای این دستگاه است. هرچه تعداد فیلترها بیشتر باشد، قیمت دستگاه تصفیه آب نیز بالاتر می رود. همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می تواند یک عامل دیگر در قیمت دستگاه تصفیه آب اورجینال باشد.

برای خرید هر وسیله ای تحقیقات و مقایسه قیمت ها نیاز است. اما برای خرید چنین دستگاهی که برای ارتقا سلامتی بکار گرفته می شود، کیفیت حرف اول را می زند. پس ممکن است کمی بیشتر پول خرج کنید تا یک دستگاه تصفیه آب اورجینال بخرید، ولی خیالتان بابت سلامتی خود و خانواده تان راحت است.

نمایندگی دستگاه تصفیه آب تایوانی

شرکت تصفیه مارکت یکی از معتبرترین شرکت های وارد کننده و عرضه کننده بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب ساخت تایوان است. این شرکت با داشتن ۱۶ سال سابقه درخشان، نمایندگی بسیاری از برندهای معروف تصفیه آب تایوانی را اخذ نموده است. دریافت نمایندگی تصفیه آب سافت واتر، نمایندگی سی سی کا و همچنین آکوا پرو، نشان دهنده اعتبار این شرکت در عرصه بین المللی است.

شرکت  تصفیه مارکت برای رفاه حال مشتریان عزیز، دستگاه تصفیه آب اورجینال را به صورت نقد و اقساط عرضه می کند. همچنین این دستگاه ها دارای ارسال و نصب رایگان و یکسال گارانتی طلایی می باشند. همچنین این شرکت از محصولات خود به صورت بلند مدت پشتیبانی می کند تا خریداران هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند. اگر سوالی در زمینه خرید دستگاه تصفیه آب دارید، کارشناسان ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین دستگاه آب تصفیه کن را خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۴۵ توسط:گوارا مدیر موضوع: نظرات (0)