govaraabad govaraabad .

govaraabad

فروش عمده دستگاه تصفیه آب و اعطای نمایندگی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب و اعطای نمایندگی

دستگاه های تصفیه آب از روش های گوناگونی برای این کار استفاده می کنند. یکی از معروف ترین و کارآمدترین این روش ها روش اسمز معکوس یا Reverse Osmosis یا RO است که با کمک فشار جریان اسمزی آب را برعکس می کند. به طور کلی خود پروسه ی اسمز یکی از پروسه های موجود در طبیعت بوده و به این صورت است که آبی که دارای غلظت کی است همواره تمایل دارد تا خود را به سمت غلظت های بالا بکشاند.

از جمله فرآیندهای اسمزی طبیعی می توان به ریشه ی گیاهان اشاره کرد که آب را به کمک تارهای ریشه از داخل خاک جذب می کنند و یا اتفاقی که در کلیه های انسان می افتد و آبی که در داخل خون است به وسیله ی آن گرفته می شود. حال این سوال پیش می آید که پروسه ی اسمز معکوس چیست؟

در بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی که با این روش کار می کنند از یک پوسته که به صورت نیمه تراوا است کمک گرفته می شود. سپس به مایعی که غلیظ تر است یعنی آبی که حاوی آلاینده ها است فشار زیادی .وارد می شود که سبب می شود آب از غشا نیمه تراوا عبور کند اما آلاینده ها در آن (غشا) باقی بمانند.

به نوعی به وسیله ی این پروسه تمامی آلاینده ها فیلتر می شوند و آب بدون آلودگی از غشا خارج می شود. اعمال فشار در این روش به کمک یک پمپ فشار صورت می گیرد. به کمک این روش میزان آلودگی هایی که به دام می افتند افزایش پیدا کرده و علاه بر این اگر فیلترهای به کار رفته در دستگاه هم با کیفیت باشند و تعداد و تنوع آنها را بیشتر کنیم می توانیم از سطح کیفی نهایی آب به دست آمده اطمینان خاطر داشته باشیم. از جمله ی برندهایی که از روش اسمز معکوس برای سیستم تصفیه ی خود بهره می برند می توان به سی سی کا CCK سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO اشاره کرد.

معرفی دستگاه تصفیه آب زینود

 فقط یکبار دستگاه تصفیه آب خرید کنید اما با کیفیت! کسانی که از دستگاه تصفیه آب زینود استفاده میکنند بهترین مبلغان این برند هستند. کیفیت برند XINODE بعلت وسواس در تولید بسیار قابل توجه است. در این دستگاه از فیلتر الیافی 150 گرمی استفاده شده در حالی که در اکثر برندها این فیلتر بین 80 تا 110 گرم وزن دارد علاوه بر این فیلتر‌های کربنی UDF و CTO در دستگاه تصفیه آب XINODE از کربن 100 درصد گیاهی با اکتیویته بسیار بالا استفاده شده و این درحالی است که در اکثر دستگاه های تصفیه آب از فیلتر با 25 الی 50 درصد کربن گیاهی استفاده میشود. تمامی این ادعاها از طریق آزمایشگاه قابل اثبات است. مخزن دستگاه تصفیه آب XINODE با بدنه فلزی و استحکام بسیار بالا و حجم ذخیره آب تا حدود 13 لیتر به صورت واقعی، از ویژگی‌های این دستگاه میباشد.همچنین استفاده از دیافراگم با کیفیت بوتیل درجه یک در این مخزن موجب کیفیت بسیار بالا و برتری این محصول شده است. از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب زینود وجود شیر بک واش به منظور شستشوی هوزینگ فیلتر ممبران است. تمامی این موارد نشان دهنده ی آن است که کیفیت آب، اتفاقی نیست.

معرفی دستگاه تصفیه آب سی سی کا CCK

این دستگاه  همانطور که در بالا هم گفته شد به وسیله ی سیستم اسمز معکوس کار میکند و از دو فیلتر یونیزه کردن آب (همان فیلتر تبدیل آب به آب قلیایی) و فیلتر مینرال نیز بهره می برد که همین امر سبب می شود کیفیت نهایی آبی که به دست می آید بسیار بالا بوده و حتی خاصیت های مفیدی هم در بر داشته باشد. دستگاه سی سی کا به وسیله ی پروسه ی اسمز معکوس می تواند سختی آب، نیترات ها و نیتریت های موجود در آن را حذف کند و به وسیله ی یونیزه کردن آب در آن خاصیت های آنتی اکسیدانی و مقابله با سرطان به وجود می آورد.

این دستگاه به صورت 8 مرحله ای بوده و فیلترهایی که در آن به کار می روند عبارت هستند از: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن اکتیو یا UDF، فیلتر کربن بلاک یا CTO، فیلتر ممبران، فیلتر پست کربن، فیلتر مینرال، فیلتر ORP و فیلتر AM. این دستگاه در شمار بهترین دستگاه های تصفیه آب به شمار می آید و ساخت کشور تایوان بوده و تحت لیسانس آمریکا به تولید می رسد. کارکرد این دستگاه به وسیله ی برق بیست و چهار ولت صورت می گیرد و با بهره مندی از بوستر پمپ بسیار قوی (125 psi) کاملا بدون صدا و لرزیدن عمل می کند.

فیلتر ممبران که یکی از مهم ترین فیلترها برای دستگاه های تصفیه ی آب خانگی است در برند سی سی کا سیزده لایه بوده و ساخت کشور آمریکا است. فیلتر یونیزه کردن آن هم بسیار با کیفیت بوده و از FDA تاییدیه گرفته است.

معرفی دستگاه تصفیه آب سافت واتر SOFT WATER

این برند که در کشور تایوان تولید می شود یکی از بهترین برندها در حوزه ی تولید دستگاه های تصفیه آب است و شهرتی جهانی دارد . در ایران هم برند سافت واتر در زمره ی با قدمت ترین برندهایی است که وارد کشور شده است و بیش از 20 سال است که این دستگاه در داخل کشور مورد استفاده قرار می گیرد. البته چندین سال است که این دستگاه به صورت کامل و اسمبل شده به کشور وارد نمی شود بلکه تمامی قطعه های سازنده ی آن در بازار موجود بوده و در داخل کشور خودمان اسمبل می شود و به نوعی مونتاژ شده ی ایران است. با توجه به این موضوع اگر تصمیم به خرید این دستگاه را دارید بهترین کار این است که به نمایندگی معتبر دستگاه تصفیه آب مراجعه کنید تا خیالتان بابت اصل بودن قطعه های دستگاه راحت باشد.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر به صورت های 5 مرحله ای، 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای به تولید می رسد و از تکنولوژی اسمز معکوس هم در سیستم خود استفاده می کند. مخزن این دستگاه از انواع ضد باکتری بوده که یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع مخزن ها می باشد. شیر کنار سینک این دستگاه از جنس برنج بوده و روی آن را با یک روکش کرم رنگ کاور کرده اند که به آن جذابیت خاصی بخشیده است. همچنین این دستگاه امکان ذخیره ی آب برای وقتی که اب در دسترس نیست هم دارد. این دستگاه به راحتی تمامیم آلاینده های موجود در آب اعم از نیتریت ها، سختی آب، اکسید فلزات، فلزات سنگین و غیره را را حذف کرده و آبی گوارا و سودمند را در اختیار فرد قرار می دهد.

معرفی دستگاه تصفیه آب آکوا پرو AQUA PRO

 این دستگاه هم مانند دو برند قبلی تایوانی بوده اما در ایران تولید و اسمبل می شود. سیستمی که در دستگاه تصفیه آب آکوا پرو مورد استفاده قرار می گیرد از نوع اسمز معکوس بوده و عموما به صورت 6 مرحله ای، 7 مرحله ای و 8 مرحله ای به بازار عرضه می شود.

خوب است بدانید این تفاوت در تعداد مرحله ها به علت تفاوت در تعداد فیلترهای به کار رفته در دستگاه است و هرچه تعداد این فیلترها بیشتر باشد یعنی دستگاه دارای عملکرد بیشتری در مقایسه با دستگاه هایی است که تعداد فیلترها و نیز مرحله های کمتری دارند. این دستگاه از یک فیلتر ممبران بسیار با کیفیت بهره می برد که سیزده لایه داشته و ساخت کشور آمریکا است و از نظر طول عمر می توانید از آن مطمئن باشید. همچنین فیلتر مینرال استفاده شده در دستگاه های برند آکوا پرو ساخت تایوان بوده و بسیار باکیفیت هستند. این دستگاه تمامی استانداردهای بین المللی از جمله CE, FDA, WATER QUALITY, NSF و غیره را دارا می باشد و بسیار باکیفیت و مطمئن است.

فروش عمده قطعات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم ترین دغدغه های هر شخصی برای خرید دستگاه تصفیه آب پیدا کردن محلی معتبر و مجاز است که دستگاه های تصفیه آب اورجینال و با کیفیت بالا ارائه می دهند. همچنین مغازه داران و فروشندگان نیز به دنبال محلی معتبر برای خرید عمده ی آب تصفیه کن هستند.

یکی از بهترین نمایندگی های فروش عمده خود دستگاه و نیز قطعه ها و فیلترهای آن تصفیه مارکت است. در این فروشگاه تمامی فیلترهای دستگاه های آب تصفیه کن به همراه قطعه های سازنده ی آن موجود بوده و شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و نیز اصل بودن قطعات تصفیه آب و فیلترها اقدام به خرید کنید. قیمت های ارائه شده نیز کاملا منصفانه و منطقی هستند و از این لحاظ نیز شما می توانید با اطمینان خاطر تجربه ی خرید خوبی را داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به سایت آن به آدرس  www.tasfiehmarket.com از محصولات و قطعه هایی که ارائه می کنند اطلاع پیدا کنید.

دستگاه تصفیه آب aqua pro

همیشه یکی از مهم ترین سوال های هر فردی در هنگام خرید هر چیزی از کوچک گرفته تا بزرگ، خوردنی تا غیر خوردنی و غیره قیمت ان است. خرید دستگاه تصفیه آب هم از این قاعده مستثنی نیست و افراد در درجه ی اول به دنبال قیمت آن هستند تا بتوانند دستگاهی خوب و باکیفیت و در عین حال با صرفه ی اقتصادی و قیمت خوب تهیه کنند. دستگاه آب تصفیه کن و قطعه های مختلف تشکیل دهنده ی آنها دارای قیمت های مختلف و متفاوتی هستند که این قیمت ها به عامل های مختلفی وابسته است و قیمت گذاری بر این اساس انجام می شود.

برای مثال برند دستگاه و یا قطعه ی مورد نظر یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که روی قیمت تاثیرگذار است هرقدر برند معروف تر و محبوب تر باشد قسمت دستگاه یا قطعه نیز بالاتر می رود. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت دستگاه های تصفیه آب تعداد فیلترهای به کار رفته در آنها و نوع آنها است. همچنین تعداد مرحله های دستگاه نیز بر قیمت آن تاثیرگذار است. فیلترهای مورد استفاده، کیفیت و نوع و برند آنها هم در قیمت گذاری دستگاه های آب تصفیه کن خانگی بسیار مهم بوده و سبب اختلاف قیمتی در دستگاه های مختلف می شوند. و البته که کیفیت دستگاه هم بسیار تاثیرگذار است. برای اطلاع از لیست قیمت قطعات تصفیه آب میتوانید به سایت تصفیه مارکت که آدرس آن در بالاتر آورده شده است مراجعه کنید و مقایسه ی قیمت ها با سایر فروشگاه ها متوجه تفاوت ها شوید.

خرید و دریافت نمایندگی فروش تصفیه آب

برخی افراد تمایل دارند تا به عنوان نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب مشغول به کار شوند. برای این منظور تصفیه مارکت برای خرید عمده شما پیشنهادات خوبی ارائه می دهد. اگر شما هم تمایل دارید تا به عنوان یک مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی فعالیت کنید می توانید با شرکت تصفیه مارکت جهت خرید عمده دستگاه و اخذ نمایندگی در تماس باشید. با مراجعه به سایت ان و از سربرگ درخواست نمایندگی می توانید به صفحه ی دریافت نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی رفته و فرمی که در این صفحه موجود است را پر کرده و برای ما ارسال کنید.

در این فرم اطلاعاتی از قبیل اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد و غیره، اطلاعات تماس مانند ایمیل، تلفن همراه و ثابت، و نیز وضعیت سابقه ی کار مرتبط و نشانی محلی که قرار است نمایندگی در آنجا دایر شود و غیره از شما خواسته می شود. هنگامی که درخواست به دست شرکت برسد آن را تحت بررسی قرار داده و در صورتی که فرد مورد نظر واجد شرایط شناخته شود با وی تماس برقرار می شود و در این تماس تمامی شرایط برای او گفته می شود. سپس فرد با حضور در دفتر شرکت نسبت به نوشتن قرارداد و امضای آن اقدام می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۸:۲۶ توسط:گوارا مدیر موضوع: نظرات (0)