govaraabad govaraabad .

govaraabad

قیمت مخزن دستگاه تصفیه آب تانک پک

قیمت مخزن دستگاه تصفیه آب تانک پک

مخازن تصفیه آب در انواع گوناگونی متناسب با نیاز مشتری در بازار وجود دارند، که منبع تصفیه آب در مقدار حجم و فشار هایی ک دارند از یکدیگر متمایز می شوند. افرادی که مخازن تصفیه آب را تهیه می کنند باید انتخاب شان بر اساس مقدار حجمی که روزانه مصرف می کنند؛ باشد و مناسب ترین حجم را برای استفاده تهیه کنند تا منبع تصفیه آب در کوتاهترین زمان دچار مشکل نشود. فیلتری که درون این مخازن وجود دارد هم باید دارای کیفیتی مناسب باشد چرا که عبور آلودگی، میکروب و میکروارگانیسم ها از آن باید به دقت و به درستی انجام شود تا آب مصرفی سالم و خالص به دست بیاید.

انواع مخزن تصفیه آب

مخازن و منبع تصفیه آب دارای فشار های گوناگونی می باشند که فشار هم باید مانند حجم متناسب با مصارف خانگی انتخاب شوند.

فشار مخازن تصفیه آب دارای مقادیر مختلف دوازده، شانزده، نوزده و... پاسکال می باشند. برای برگزیدن مقدار فشار مناسب باید به خروج آب توجه کرد. در رابطه با انتخاب فشار صحیح باید به این نکات هم توجه کرد؛ که برخی از دستگاه و لوازم خانگی (مانند: یخچال های ساید) که برای آنها منبع تصفیه آب وصل می شود و دارای شلنگ کشی های طویل و زیاد و همچنین دارای فشار های قوی هستند، پس لازم است که از مخازن تصفیه آب با فشار قوی و بالاتر استفاده کرد.

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی

در بازار مصرفی برای مشتریان و متقاضیان مخزن تصفیه آب خانگی انواع مختلفی وجود دارد که به چند نمونه از معروف ترین و با کیفیت ترین آنها اشاره می کنیم:

1. مخزن ذخیره تانک پک (ساخت کشور تایوان)

 

2. مخزن ذخیره فلزی تانک پک (ساخت کشور تایوان)

 

3. مخزن ذخیره تانک مکس(ساخت کشور ایران)

 

4. مخزن ذخیره اولترا تک (ساخت کشور چین)

 

5. مخزن ذخیره تانک پرو (ساخت کشور ایران)

بهترین برند مخزن تصفیه آب

 امروزه برخی کالا ها به صورت تقلبی روانه بازار می شوند ولی تهیه مخزن و منبع تصفیه آب اصل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بهترین برند منبع تصفیه آب در ایران مدل اسمز معکوس (Reverse osmosis) تانک پک می باشد. فرایند اسمز اینگونه است که؛ آب تمایل دارد که از مکانی با غلظت پایین به مکانی با غلظت بیشتر حرکت کند. که در دستگاه های تصفیه آب این فرایند اسمز بطور معکوس انجام می شود. در دستگاه Ro با اعمال کردن یک فشار بسیار قوی آب که این فشار توسط یک پمپ می باشد؛ انجام می شود.

این فشار قوی وارد شده، باعث می شود آلاینده ها و ناخالصی های آب از فیلتری که غشای نیمه تراوا دارد عبور کنند. گذر آبی که غلظت پایین دارد با فشار قوی از این غشا سبب می شود که آلودگی و شوری از بین برود و آبی خالص و سالم تولید شود.

شما می توانید با افزایش فیلتر های تصفیه آب در منبع تصفیه آب به بالاترین کیفیت مطلوب آب مصرفی برسید. این فرایند افزایش فیلتر، سختی بیش از حد آب را با حذف املاح از بین می برد.

از دیگر برند های معتبر و معروف مخزن تصفیه آب می توان به دستگاه های CCK, SOFT WATER, AQUA اشاره کرد؛ که این دستگاه ها هم به روش اسمز معکوس آب را تصفیه میکنند. این دستگاه ها دارای استاندارد های جهانی می باشند.

قیمت و خرید منبع تانک پک Tank Pac

 در دستگاه تصفیه آب از مهم ترین قطعات آن می توان به منبع تانک پک TANK PAC اشاره کرد. دلیل این اهمیت آن است که آبی که در تانک پک ذخیره می شود؛ آبی کاملا خالص است و موادی همچون کلر در آن وجود ندارد پس آب می تواند آلوده شود؛ بنابراین باید در هنگام خرید مخزن تصفیه آب به کیفیت آن توجه کنید چرا که عدم توجه به این موضوع سبب می شود باکتری ها و آلودگی‌ها بستری برای رشد پیدا کنند و سبب آلوده شدن آب شوند.

قیمت مخزن دستگاه تصفیه آب

یک منبع تانک پک خوب دارای چند ویژگی می باشد ؛ اول آنکه باید بوی نامطبوع آب تصفیه نشده را از بین ببرد، دوم آنکه از اجزای صحیح و قدرتمند ساخته شده باشد و سوم دارای فیلتری قوی برای تصفیه آب باشد.لازم به ذکر است که منبع تانک پک های ساخته شده توسط ایران از کیفیت تقریبا مطلوبی برخوردار هستند؛ اما تانک پک های ساخته شده توسط کشور های دیگر مانند تایوان از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شامل استاندارد های مورد قبولی مانند FDA می باشند.

خرید مخزن تصفیه آب با کیفیتی مورد رضایت قطعا قیمتی متفاوت از سایرین دارد. قیمت مخزن تصفیه آب در بازار مانند دیگر کالا ها بر اساس کشور ساخت، مواد و دیگر فاکتور های مهم متغیر است. ولی می توان یک بازه مشخصی برای قیمت مخزن تصفیه آب مشخص کرد.

بطور مثال یک منبع ذخیره تانک پک، که ساخت کشور تایوان می باشد، دارای مقاومت و استحکام بسیار بالا، طول عمر زیاد نسبت به سایر تانک پک ها، دارای تاییدیه و استانداردهای معتبر جهانی مانند FDA ، WATER QUALITY و ...می باشد، دارای ظرفیت های بالای حداقل 10 لیتر و حداکثر فشار 100 پاسکال دارای قیمتی در بازه‌ی پانصد و پنجاه تا پانصد و هفتاد هزار تومان است.

اما باید این را هم متذکر شد که این قیمت مخزن تصفیه آب کاملا حدودی و متغیر است؛ که این علت تغییر این است که در بازار و متناسب با نیاز مشتریان می توان تانک پک و منابع تصفیه آب مختلفی پیدا کرد که در سایز، کشور ساخت و دیگر ویژگی ها متفاوت است پس با این اوصاف قیمت های آنها هم متفاوت است. بطور مثال وبا توجه به تمام انواع مخازن تصفیه آب شما می توانید این مخازن را از بازه قیمتی سیصد و پنجاه هزار توان تا چند میلیون تومان را هم پیدا کنید.

برای افزایش طول عمر مخازن تصفیه آب مصرف کنندگان باید هر شش ماه یا هر ساله مخازن خود را شستشو دهند و آن را بررسی کنند تا از عملکرد آن اطلاع یابند ؛ که این عمل حتی از سوی شرکت های سازنده توصیه میشود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۲:۱۰ توسط:گوارا مدیر موضوع: نظرات (0)